Blogger Templates

sayang_pink143@yahoo.com

sayang_pink143@yahoo.com

Wednesday, June 16, 2010

ayat2 dalam kehidupan







aku cuba terbang
terbang mencari arah hidup ku
aku jatuh!
aku terlupa yg aku x leh terbang
sebab aku x ada sayap
aku x berputus asa
aku masih ada kaki untuk melangkah
semoga tuhan permudahkan jalan hidup ku
yang telah kusut lagi kalut ini




kekiri aku buntu
kekanan aku celaru
kebelakang aku x mahu
kehadapan aku ragu
keatas entah bila aku x tahu
kebawah pula hanya tunggu diseru
hanya padanya TUHAN yang satu
aku serahkan jiwa ragaku





setiap malam
aku nampak wajahnya dlm mimpiku
bila ku buka mata
bayangnya tiada
aku hampa, aku sedih, aku merana
mengapa hanya aku memuja?
sedangkan dirimu bahagia diatas penderitaanku....





jika kamu hadir dlm hidupku
hanya untuk menyakitiku...
better u go now...
kerana hidupku sudah cukup perit untuk disakiti lagi...
namun....... jika kamu hadir dlm hidupku...
untuk bersama harungi suka duka pahit getir
aku hargai kehadiranmu...
maka kamu kembalikanlah senyuman manis ku...
yg telah diragut oleh insan yg tiada hati dan perasaan





hidup x bermakna lagi
saat langkah terhenti
melihat kan masa depan yg tiada ertinya lagi
kebodohan diri mengundang padah pada nasib sendiri
hanya memalapkan lampu perjalanan sendiri
nadi pula terhenti
saat air mata membasahi pipi
kerana chinta ku turutkan
kkesetiaan yg bukan bebanan
akhirnya aku kecundang
saat chinta yg dikkejar hanya hayalan dlm mimpi
berdoa pada tuhan
temukan aku jodoh dgn insan yg bisa
membawa aku kepangkal jalan

0 ulasan: