Blogger Templates

sayang_pink143@yahoo.com

sayang_pink143@yahoo.com

Tuesday, June 15, 2010

redha ketentuannya








assalamualaikom
hyep
aku ingin berkongsi kisah aku
aku nie bukanlah pmpuan yg baek sngt
segalanya berlaku dalam sekelip mata
aku bertindak mengikut perasaan
tak pikir panjang hanya mengikut kata hati
aku x nak kawan aku yg laen menikmati kesusahan hati..
tatkala hati terluka tiada sapa akan memahami kita
melainkan diri kita sendiri
hanya padaNya tempat kita berserah
yg baek dtg darinya dan yg buruk kesilapan kita
mencorakkan diri kita sendiri...
bukan mudah tok kita menikmati kehadiran pelangi....
sampai kini aku menanti kehadiran pelangi diwaktu petang dengan
hati yg senang dan perasaan yg bahagia. kehadiran bintang dan bulan juga mentari
masih tak aku mengerti kerana hidup aku dari dulu
sampai sekarang masih terasa suram....

0 ulasan: