Blogger Templates

sayang_pink143@yahoo.com

sayang_pink143@yahoo.com

Monday, August 2, 2010

bila hati disakiti


bila hati terasa sakit aku akan menangis
bila jiwa rasa tehiris aku akan menjerit
bila hidup rasa happy aku ketawe
tapi bila hati jadi keliru aku akan meroyan...
ngeeeeeee

aku rasa mcm x betol jerk kan
tapi itu adalah perasaan normal dlm kehidupan manusia..
so what can i say...
aku tanamkan dalam diri akan hadapi segala ujian yg mendatang dengan
penuh ketabahan dan kekuatan..
aku tahu tuhan x kan uji umat nya
diluar kemampuan umatnya...
dan aku tahu tuhan uji aku tok kematangan aku.
itulah aku
wanita yg sentiasa menangis kalau ada masalah
dan kalau aku happy aku akan ketawe smpai menangis...
hahahhaah tapi kalau aku nangis x beerti aku sedih
kalau aku ketawe x mermakna aku happy..
so nak buat mcm mana kan dh memang aku ssh nak diramal..
ermmm
mcm mana dengan kowunk ekq?
ke aku nie memang giler? ngeeeeeeeeeeeeeeee
tapi apa yg penting kalau hati aku rasa sakit
aku akan buat owunk yg buat hati aku sakit lebih sakit..

apa yg aku nak ckp kat sini
aku x leh maafkan someone yg telah buat hidup aku separuh giler..
dia buat aku jadi bodoh. dan aku harap dia akan mati depan aku tak leh
ngucap coz aku x maafkan dia
siapa dia? kenapa aku x maaf kan dia?
adalah sesuatu yg dia buat yg wat aku x leh maafkan dia
ramai ckp x baik berdendam tapi aku tetap x kan maafkan dia


bila aku jumpa dia mcm nak bunuh dia jerk.....
aku kini gelar kan dia anjing laut hahahaa
tapi perangai dia 2 anjing laut pun x ngaku kaum ngeeeee
hahahahaaha
x taw lah memang x leh maafkan dia...
sngt2 sakit hati!!!!!!

k lah semoga u all leh maafkan kesalahan owunk lain
jgn mcm pink k