Blogger Templates

sayang_pink143@yahoo.com

sayang_pink143@yahoo.com

Saturday, November 27, 2010

bandar batu pahat



bandar batu pahat adalah bandar kelahiran ku....
memang aku bangga jadi warganegara malaysia
dan anak jati johor dri zuriat zaidin....


sememangnya batu pahat semakin maju..
dan aku tentulah bangga giler maklum
banyak tempt leh kita jelajahi dengan family lagi2 dgn bini no2 bapak aku..
opppsss jgn ckp aku ada mak tiri taw...
nanti i kenalkan lah bini no 2 bapak i 2 apa heheheehe...


memang dijohor aku buzy dengan kerja bila balik batu pahat aku
buzy layan kerenah sepupuku yg kepala giler2....
dan melepaskan kepenatan dikampung...
happy giler jalan sana sini dgn family besar...
mcm x nak balik jb lah...
apa pun kerja tetap kerja kan...
yg bestnya dikampung mcm2 aktiviti leh dibuat n mcm2 makanan segar
boleh dpt taw......

so kalau x percaya cubalah dtg batu pahat...
kalau nak dtg bagitaw i nak join hehehehe

0 ulasan: