Blogger Templates

sayang_pink143@yahoo.com

sayang_pink143@yahoo.com

Wednesday, November 24, 2010

i mizz my sis


hyep malam semua


erm masuk hari nie dh hampir 4 hari sis masuk hsptl... aku windu sgt ngan dia.
waktu kerja tanpa dia td mcm rasa lain sgt taw... x ada owunk nak peluk2.. manje2...
dan layan kerenah aku... ishh memang lain lah rasanya...

apa yg merisaukan aku... malam tadi masa tidur aku mimpi...
mimpi 2 dikirakan menakutkan jugalah... aku nie dikirakan obses pada mimpi...
aku mimpi yg sis zyyla dengan berpakaian hsptl dan badan masih kemerah- merehan lagi pergi kerja... bila aku tanya dia jawab dia lari dr hsptl...
apa tandanya 2?....
aku takut sesuatu yg x diinginkan berlaku pada dia...
astrfllah.... jauhkan lah segala keburukan....
aku x sggup kehilang seorg kawan dan kakak seperti dia...
ssh senang bersama,
suka duka berkongsi..
lapar kenyang pasti dirasai sama...
aku x sggup....
aku cuba tel tp x dpt..
malam aku tel lagi ada panggilan tp x berjawab...
harap2 dia x ada apalah


semoga dia sembuh dengan cepat...
aku sentiasa berdoa kesejahteraan kawan2 aku


ya allah kau perkenankan lah doa hamba mu ini

aminnnn

0 ulasan: