Blogger Templates

sayang_pink143@yahoo.com

sayang_pink143@yahoo.com

Sunday, December 19, 2010

kes bunuh!!! kes cemburu!!

askom allss.. ya allah tajuk kali nie betol2 buat pink fobia. diberita dan dimetro membuatkan pink fobialah.

2 kes yang amat menakutkan pink.

1 kes adalah perempuan ditikam sebanyak 19 kali oleh lelaki berumor 44tahun dan disimbah asid. sebanyak 70% badannya disiram asid. dasyadkan dan wanita tersebut sedang mengandung 6bulan. bayi dalam kandungan tak dapat diselamatkan. mujur lelaki terbabit menyerah diri dibalai polis tiram. wanita terbabit koma dihospital sultan ismail. betapa kejamnya lelaki terbabitkan. diharapkan lelaki terbabit akan dihukum dengan setimpal. x berperasaan langsung dh tua pun x sedar diri. dan diharapkan keluarga wanita terbabit dapat mengharungi dugaan ini dengan penuh kesabaran.


kes ke2 plak seorang budak perempuan berumor 14tahun ditikam dan lehernya dikelar oleh lelaki mana pun pink lupa kerana fobia membaca pink jadi tak keruan. kasihan masih muda sudah meninggal dalam keadaan yang menakutkan... semoga pihak berkuasa dapat menjalankan tindakan dengan setimpalnya.


fobia x u alls baca? huh lagi fobia ianya dijb taw. rasa macam nak pengsan jerk baca.. mcm2 kes sekarang nie. kenapalah manusia snggup melakukan perkara sekejam itu? pink hanya mampu berdoa semoga tuhan menunjukkan petunjuk kearah lelaki lelaki terbabit. dan kepada keluarga mangsa diharapkan dapat bersabar....

0 ulasan: