Blogger Templates

sayang_pink143@yahoo.com

sayang_pink143@yahoo.com

Saturday, January 15, 2011

hari yg membosankan




hyep alls..
lama rasanya x memblog kan hehehehe
sowyylah bzy lah sejak dua menjak nie
banyak kerja mcm2 nak dibuat huhuhu


seb baik minggu nie sabtu cuti taw kalau x mesti hari nie pun badan akan keletihan..
selalunya pak lan akan bawa aku jalan2 tapi hari nie
dia ada plan bbq dgn kawan2 dia
aku yg lama ajak dia g hutan bandar x pergi2
kawan ajak terus nak


entahlah hubungan makin jauh sekarang nie
aku rasa dia mcm dh berubah jerk...
atau 2 semua perasaan aku?

maybe aku jenis yg ssh nak dijaga kot
banyak ragam
ermmm lihat jerk lah nanti apa akan terjadi pada hubungan nie
kalau ada jodoh insyallah lah kan


semoga hubungan ini akan kekal keakhir hayat.....

0 ulasan: