Blogger Templates

sayang_pink143@yahoo.com

sayang_pink143@yahoo.com

Saturday, January 22, 2011

novel karangan ke3





alhamdulillah sudah karangan ke3 pun
maaf kali ini lambat sedikit untuk mendapatkan ilham...


namun kelainan novel kali ini ialah
kali ini pink berunsurkan keislaman.
asyik baca nvel pasal cinta jerk kan?mesti bosan
pink nak mengarang novel macam 2 pun mcm bosan huhuhu
so itu yg pink cuba buat lain dr lain dengan novel kali ini...


silalah dan sudilah membaca ye.. x kena bayar pun...
yang best treadmark pink dalam novel kali ini ialah.. bertajuk ku bersujud


aku membutakan mata
untuk melihat segala yang tidak indah buatan manusia..
aku memekakkan telinga
agar aku tidak mendengar segala perkataan yang mendustakan hati
aku membisukan mulut
kerana aku tidak mahu berkata dengan perkataan yang tidak indah
dan aku mendiamkan diri
hanya kerana untuk aku mengunakan kurniaanmu kepada jalan mu...

ya allah ku bersujud kepadamu
bukan kerana aku takut akan hari pembalasanmu
namun aku bersujud kerana aku tahu hanya kamu tahu setiap
jalan untukku.... ko berilah aku petunjuk jalan yang diredhaimu.....


0 ulasan: