Blogger Templates

sayang_pink143@yahoo.com

sayang_pink143@yahoo.com

Saturday, January 8, 2011

tron lagecy



alls buat apa 2?

kali ini entry aku ialah kisah wayang
citer yg agak lama dipangung wayang untuk bulan ini
dari mula ianya diperkenalkan aku teruja untuk menonton.
tp baru hari ini berkesempatan untuk menontonya kerana pak lan kita
ada rasa yg citernya x best..
bila aku tonton tadi agak x best jugalah smpai pak lan tertidur...
(siap berdengkur taw)


tapi x rugi juga coz bab last baru best huhuhu
yg bestnya.. waktu perjalanan nak g wayang hujan turun hahaha sudahnya kami basah coz aku x bawa kereta
naik moto jerk alasannya mudah..
malas nak cari park huhuhuhuu
(ambik kau basah)
aku x lah basah mana cz ada payung..
nak taw payungnya ialah paklan
dia dihadapan so dia payung akulah kan huhuhu
kesian kami taw kesejukan dalam wayang huhuhu


p/s setiap pengorbanan seseorang harus dihargai dengan ucapan terima kasih...

0 ulasan: