Blogger Templates

sayang_pink143@yahoo.com

sayang_pink143@yahoo.com

Saturday, August 20, 2011

pesanan ibu

hari ini pink tersentuh dengan pesanan ibu...

bagi pink pesanan itu amat berharga dan bermakna untuk pink
yg masih bergelar anak



"anak yang baik ialah anak yang pandai menjaga maruah diri dan nama baik keluarga
ibu bapa x minta lebih dr anak2 melainkan peribadi yg sempurna...
tunjuk ajar yang selama ibu bapa ajar diguna pakai seeloknya bukan untuk hiasan semata tapi
ianya kerana ingin anak2 mereka menjadi manusia yg sempurna.... kesilapan ibu bapa yg lalu
usah diulangi pada keturunan yg ada... didikan mereka untuk kebanggan agama..... oleh itu anak ku sayang... pandai lah kamu menjaga diri dan nama baik keluargamu selagi kamu bergelar anak ku selagi itu aku berhak keatas mu... menegurmu bukan kerana aku benci padamu namun menegurmu kerana aku amat sayang padamu puteri ku yg satu...
anak ku yg sudah dewasa mampu berfikir dengan waras... andai air mata kau menitis umpama aku gagal mendidik mu menjadi seorang yg kuat dan tabah....."


air mataku menitis saat ibu memeluk dan mencium ku...
sangat berdosa aku membuat ibu ku menitiskan air mata...
ibu ampunkan anak mu yg gagal menjaga hati mu......

0 ulasan: