Blogger Templates

sayang_pink143@yahoo.com

sayang_pink143@yahoo.com

Thursday, December 13, 2012

goresan luka dihati

sukarnya untuk ku meluahkan... tentang perasaan ini tentang hati ini tentang jiwa ini.... segalanya bagaikan duri menusuk hati mengores jiwa.... apakah aku x layak menerima dan merasa bahagia? aku tahu disebalik kejadian pasti ada hikmah.... sehingga kini aku masih menanti hikmah disebalik goresan hati ini... cukop sudah aku merasa derita puas sudah aku diseksa dan terseksa aku x mahu lagi derita itu hadir dlm hidup ku aku tahu aku hanya manusia biasa... namun aku juga mempunyai fitrah untuk bahagia aku juga punya perasaan untuk terus menikmati hidup ini dengan penuh kebahagiaan.... izinkan aku sedikit lagi masa untuk menikmati kebahagiaan... berikan aku sedikit lgi ruang untuk terus rasa bahagia.... Ya Allah kuatkan hatiku dalam menempuh ranjaumu kuatkan imanku dalam meniti ujian MU pinjamkn aku sedikit lgi kekuatan untuk aku terus berdiri dilandasan agamaMU.....
aminnnnnnnn

0 ulasan: