Blogger Templates

sayang_pink143@yahoo.com

sayang_pink143@yahoo.com

Monday, September 16, 2013

hilangnya sekeping hati perginya senilai chinta maka terpadamlah segulung rindu

ya Allah.... aku mohon padamu kuatkan semangatku tabah kan jiwa ku.... aku x mampu lagi... aku xkuat lagi.... telah ku kuatkan hati untuk pergi telah ku kuatkan jiwa untuk berlalu telah ku tetapkn semangat untuk melupakan segalanya.... masih jua aku gagal lakukan... hampir sebulan sidia menghilang kini muncul menagih segala janji..... bukan aku sengaja pergi tidak juga aku membenci... tp aku hanya ada sekeping hati... sekeping hati yg pernah ku beri padanya tidak dihargai lali hati itu lama lama hilang untuk nya... beralih pada insan yg jauh lebih menghargai hati ini.... ya Allah tunjukkan aku jalan kearah mana harus ku tuju.... aku tidak punya gps aku tidak pula pandai melihat arah yg ditunjuk bintang.. pancaindra ku yg kau beri kini semakin lemah dalam menilai... kerana hati terlalu luka dan parah aku bawakan jua hati ini mengikut arah angen yg meniupi.... mengapa harus kini dia kembali setelah hatiku mula menerima kenyataan... setelah aKU mampu melupakannya setelah aku berdiri tegak mengapa perlu jatuh kembali..... sunggguhhhh perit... hti ku pedih...... mengapa harus air mata ini menjadi pertaruhan... mengapa perlu kelukaan hati ini menjadi kebahagiaaaannn pada insan tersebut.... ya Allahhhhhh kuatkan hati nurani ku......

0 ulasan: