Blogger Templates

sayang_pink143@yahoo.com

sayang_pink143@yahoo.com

Sunday, December 14, 2014

kisah kami


glitter-graphics.com
assalammualaikum
dua hari berdiam diri... maaf buzy lah kalau cuti
okay nak bagitahu hari tu saya dan mr P.A saya telah menghadiri majlis kawen kawannya di STRAIT VIEW HOTEL JB. alhamdulillah kenyang dengan makanan yg dihidangkan... konsepnya simple dan indah itu yg dpt saya gambarkan...
apa yang saya nak kongsikan ialah kisah kami yg jarang sy publik kan hahah kononnya artislah kan poyo........
inilah kami... tak romantiks mana pun...
tapi pink tgok dia dh kurus sikit skrg.. maklumlah krja skrg bangun awal pagi.. kesian dia....
okay 3 pic nie saya nak bagitahu yang saya sudah gemok... yeahhh gemok... please disiplinkan diri diet azie oiiiiiiiiiii


okay dimalam hari plak ada sesuatu terjadi pada kami uols.....
my kitty tayar pecah okay........ nasib xde kemalangan laen yg berlaku.. walau dalam keadaan bergelap dan jalan yg sunyi.. kami terpaksa menanti kawan mr P.A untuk membawa tayar spare.. ini kerana tayar yg pecah itu adalah tayar spare.. belom sempat ganti tayar dh pecah lagi.. itu namanya dugaan... dan alhamdulillah semuanya okay.... keseronokkan didalam kereta smbil makan jeruk amat x dpt dilupakan......
akhirnya esok paginya sy ajak abah sy repair tayar krt saya.......


okay jom sambung kerja..... daaaaaaaa
glitter-graphics.com

0 ulasan: