Blogger Templates

sayang_pink143@yahoo.com

sayang_pink143@yahoo.com

Friday, November 19, 2010

sibuk dengan kerja





hidup aku dipenuhi dgn kesaratan dan kesibukan kerja... walau aku kepenatan aku tetap nak krja juga... but income tetap x banyak namun aku bersyukur... dari aku melepak dan buang masa tanpa dpt faedah better aku cari part time kan... tp bila part time nnti x ada masa nak dating plak.... apa kata kalau aku ambik kelas make up leh juga aku buka perniagaan lagi pun aku memang suka andaman dan bridal... tapi bila pkirkan balik berniaga nie banyak risiko kan.... ermmm tp berniaga nie juga dituntut kan.... insyallah aku akan usahakan sampai berjaya untuk masa depan aku juga.... semoga tuhan memudahkan perjalanan ku dlm mencari rezeki yg halal....

aku juga berharap satu hari nanti aku x akan jadi kuli lagi... smpai bila nak kerja tungkus lumus tp maju kan owunk lain kan... hidup mesti terus kehadapan bukan ketahap yg sama jerk.... ermmm semoga aku disokong oleh mana2 yg menyayangi ku

amin

0 ulasan: