Blogger Templates

sayang_pink143@yahoo.com

sayang_pink143@yahoo.com

Sunday, April 1, 2012

Sekali lagi....

Sukar untuk ku luah kan segalanya..l namun selagi tak luah jiwa ku makin merana
Mungkin ini takdirnya..l melawan arus dunia....
Sidah dr awal aku tahu antara kami tiada apa yang membahagiakan...
Hanya sebagai teman tapi mesra namun tetap ku cuba jua...
Kini perpisahan terjadi lagi...
Akhirnya walau 9 tahun kami berpisah..
Bila bertemu kembali terasa indah...
Dengan adanya seorang cahaya mata dlm hidupnya..
Membuat aku rasa kami semakin rapat
Kerana anak yang ada padanya adalah anugerah tuhan untuknya...
Namun sayang.. X smpai seminggu kami bermesra...
Akhirnya kerana tentangan agama ku luahkan padanya
Ianya menjadi tanda titik terbesar perpisahan kami...
Walau aku terlalu menyayangi baby dan merindui baby walau hanya bertemu sehari...
Namun apakan daya takdir untuk kamivtidak mungkin terjadi...
Walau hanya sebagai kawan tak mungkin kami boleh membuang perasaan lalu...
Akhirnya ini yang ku terima sekali lagi...
Perpisahan kali ini tak mungkin menyatukan kami kembali....
Baru ku sedar dia hanya kenangan silam ku... Bukan realiti ku...
Apa pun aku doakan dia bahagia.... Dan aku harap dia dpt carikan baby seorg ibu yang baik.. Kerana
Baby memerlukan kasih syg dr seorang ibu juga bukan hanya seorg ayah...
Semoga dia juga kuat hadapi hari pembesaran baby..l
Dan aku? Aku pasti pak lan adalah hakikat hidup ku..... Semoga keputusan ini, keputusan terbaik untukku...
Amin~~~~~

0 ulasan: