Blogger Templates

sayang_pink143@yahoo.com

sayang_pink143@yahoo.com

Friday, April 6, 2012

Aku pasrah....

Saat aku teriaga dari lenaku
Hanya 1 ku harapkan....
Masa yg berlalu 9 thun lalu kusinggahi lagi...
Jika itu berlaku... Aku mahu bersamamu...
Melepaskn segala kerinduan....
walau aku tahu itu tak mungkin berlaku...
Kerana itu aku setia menanti....
Namun setelah penantianku hampir terlerai
Kita masih diuji....
Dan aku tak tahu... Ujian kali ini untuk menyatukan kita
Ataw hanya untuk persingahan sementara....
Namun andai ditakdirkan
Aku terpaksa pergi sekali lagi....
Aku harapkan dirimu menemui kebahagiaan...
Anak mu itu lah yang akan memberi sinar bahagia dlm hidupmu...
Usah dirimu hanya mengayat wanita sini dan sana....
Hanya untuk mengisi ruang kekosongan dan kesunyianmu....
Kerana jodoh manusia sudh tertulis
Hanya perlu bersabar dalam penantian....
Itu janji allah untuk semua hambanya....
Bersabar lah syg dlm meniti hari2 mu....
Mungkin dikelahiran ini kita tidak ditakdir untuk bersama...
Namun kita jugactidak tahu wujudkah kita dikelahiran seterusnya...
Ataw mungkin pergolakan hati kita ini hanya hiasan untuk kehidupan kita....
Segalanya mematangkan kita...
Sejarah demi silam pahit manis berlaku kita kongsikan dlm berbicara
Namun masih tuhan tidak mahu kita bersama....
Sepatutnya dr 9 thun lepas
Kita berdua sedari yg kita tidak ditakdir untuk bersama...
Bukan kerana agamamu yg menghalang hubungan kita
Tp jodoh yg menentukan arah hubungan kita....
Semoga dirimu disinari dengan kebahagiaan...
Namun aku syukuri dgn pertemuan kita terungkai sudah kerinduan yg mendlm....
Terima kasih ku ucpkn padamu kerana sudi berkongsi suka dn duka...
Walau hanya seketika ianya cukop bermakna......

0 ulasan: