Blogger Templates

sayang_pink143@yahoo.com

sayang_pink143@yahoo.com

Friday, June 1, 2012

Permintaan seorg wanita yg amat keliru

Ya allah.... Mngapa perasaan ini yg harus ku rasakan? Mmg dia yg kunantikn selama 9 thun ini... Mmg dia yg ku rindu selama ini Mmg dia yang ku ingin temu selama ini Namun segalanya telah ku padamkan sejak ku bertemu dgn insan yg benar2 menghargai aku.. Namun mengapa sdng aku mencipta bahagia yang dia pula kembali menagih kasih lalu? Siapa aku untuk mempersoalkan takdirku? Dan siapa aku untuk menepis segala Ujian yg telah dikurniakan padaku? Mungkin ini takdirku... Aku terima andai itu takdir ku.... Ya allah adakah ujian ini mematangkn aku? Aku bakal bertukar status ku.. Aku yakin dgn pilihan ini Mungkin dia terbaik untuk ku... Walau yg lama aku masih syg namun yg baru ini lebih menghargaiku... Senang bicara dr bibir menukar cinta pada sahabat Namun ssh dihti untuk menjadi seperti itu... Ya allah kuat kan kaki ku untuk melangkah... Biarkan pertunangan kali ke2 ini menjadi yg terakhir lalu aku menuju kejinjang pelamin... Dan akhirnya ke akhir hayat... Aku tahu roslan terbaik untukku... Dan desmond hanya kenangan lalu ku... Desmond yg pertama namun roslan yg terakhir untukku dan roslan akan menjadi suami yg pertama dan terakhir ku.. Ya allah leraikan kekusutan ini.. Kuatkan kami bertiga untuk terus yakin dgn takdir ini... Berikan kami sedikit lagi sinar untuk kami tahu dimana kebahagiaan kami... Ya allah sungguh aku x kuat untuk hadapi kekusutan ini.. Berikan aku petunjuk... Hanya padamu tempat ku meminta dan menyerah... Ya allah sungguh aku x sanggup kecewakan dan melukakan ht insan yg suci terhadap diriku... Kerana aku telah menikmati kekecewaan itu... Aku x sanggup melihat insan yg aku hargai kecewa dgn sikap dan kekeliruanku... Ya allah berikan aku sedikit keyakinan untuk terus meredah onak duri ini... Andai benar mereka berdua takdir untuk ku aku terima mereka sebagai anugerahmu... Serius ku katakan aku x mampu untuk kehilangan mereka berdua.. Namun aku tahu roslan terbaik untukku... Sesungguhnya bersama desmond aku bahagia bersama roslan juga aku bahagia.... Namun untuk kehilangan ke dua duanya aku x snggup... Ya allah aku syukuri dgn pertemua kali ke2 aku dgn desmond dn aku tahu dr dulu lg Yg kami x ditakdir untuk bersama... Namun izinkan aku untuk merinduinya dan izinkan kami berkawan ya allah.... Izin kn aku bahagia~~~

0 ulasan: