Blogger Templates

sayang_pink143@yahoo.com

sayang_pink143@yahoo.com

Thursday, July 19, 2012

Dlm kotak sepi

Kau hadir tanpa ku sedari Mengisi kekosongan hati Kini kau pergi Meninggalkan seribu luka yg kau gores disini... Hatiku luka.... Jiwa ku tergores... Ohhhh luka ini tiada penawarnya... Seksa ini tiada penghiburnya... Dalam kelam aku berlari meninggalkan Jalan derita ini Akhirnya aku terdorong dilorong gelap ini... Jatuh terduduk sukar untuk berdiri Kerana tiada kaki untuk menapak dijalan bahagia Hanya merangkak dijalan sengsara... Hanya terdampar dihari duka... Tuhan berikan aku petunjukMU Sedikit lagi untuk ku kejalan itu.. Namun mengapa aku masih rasa kerdil dn semakin jauh kearah itu? X sanggup lgi aku tersepit diantara lorong duka dn sengsara~~~ andai bisa ku punya sayap Akan ku terbangkan diriku ke jalan yg penuh diwarnai dgn bunga sakura Namun aku hanya manusia kerdil yg masih bertatih mencari jalan penuh kebahagiaan~~~ **sebuah realiti yang perit untuk dilalui*** — at Dalam kotak sepi disini aku terdampar.

0 ulasan: