Blogger Templates

sayang_pink143@yahoo.com

sayang_pink143@yahoo.com

Thursday, April 18, 2013

saat terjatuh

assalammualaikom... dahulu saya hanya tahu ckp perkataan ssh... namun erti ssh sebenar sy tidak tahu... kini setelah jatuh terduduk yg x mampu untuk melatih diri untuk bangun kembali baru saya tahu erti ssh sebenanr. seumur hidup sy x pernah jual barang2 atau harta kesayangan untuk mendapatkan duit. namun ini yg saya tahu kini... saat harta paling sy syg yg ssh nak dptkn dan bertahun nak dpt sy terpaksa jual... hanya itu jalan yg ada.... dari berhutang dgn kawan2 better jual harta yg still ada harga.... dapat x korang rasa kesedihan yg menimpa saya? menitik air mata bila terpaksa jual segalanya.. kini sy hidup sendiri tnpa bantuan ibu bapa... saya cuba bersabar dgn dugaan.. nasib ada someone yg rela membantu.. hnya dia tmpt sy meluah segalanya.. bygkn hidup sy kalau waktu terjatuh tnpa dia siapa akan bgi semangat kat sy? bersyukur sgt dpt jumpa insan mcm dia dia tahu sy tgh ssh dia usaha untuk mmbntu sy sy harp sgt dia sntiasa ada disisi sy... kini sy belajar hidup ssh... semoga sy kuat dan tabah menempuh dugaan... Ya Allah beri aku kerdhaan....

0 ulasan: