Blogger Templates

sayang_pink143@yahoo.com

sayang_pink143@yahoo.com

Saturday, May 11, 2013

hati yang terluka

aku hanya insan biasa... salahkah aku mahu rasa disayangi dan dicintai? mengapa mesti aku dihukum? x cukop ke aku terseksa selama ini? mengapa harus menyiksa aku lagi? aku sakit aku yg tanggung segalanya... aku merayu... aku memohon.... jgn seksa perasaan nie lg.... mengapa aku yg kecundang? x cukop usaha ke aku menyayangi nya? x cukop kasih syg ke aku curhkn padanya? aku sedar aku x layak..... aku tahu tahap aku dimana.... andai suratan takdir aku tidak bersamamu jgn seksa hati ini.... cukop dgn kesakitan yg aku tanggungi...biarlah kali nie aku kunci hati ku dari menyintai atau menyintai.... biarkan aku tangung segalanya sendiri....aku bukan lgi milik siapa... hati ini x lagi untuk siapa..... aku mohon aku merayu jgn diseksa perasaan nie.... aku penat lalui segalanya....

0 ulasan: