Blogger Templates

sayang_pink143@yahoo.com

sayang_pink143@yahoo.com

Sunday, December 7, 2014

hidup dalam menjadi realistik atau mencari realiti

dari pandangan mata belum tentu sama seperti lahirnya didalam hati malahan dari bibir bukan pula sama dengan niat dijiwa.... dalam mencari erti sebenar realiti aku menjadi memalsukan diri didalam pandangan mata namun jujur didalam tangisan yg sentiasa menghiasi malam sunyiku... kedewasaan apakah erti dewasa tanpa ujian yg melanda... dahulu aku hanya insan yg tahu apa itu enjoy apa itu kesempurnaan dan kini aku adalah insan yg hanya mahu merelisasi apa jua yg aku ingini..... adakala org bertanya mengapa aki jadi beggini.. inilah diri aku tidak memalsukan dalam baran aku tidak melupakan kebengisan aku sentiasa mempamer kesombongan aku sentiasa menyempurnakan kebencian aku sentiasa meleraikan dendam kesumat aku dan sentiasa membersihkan kemarahan aku.. bukan mudah memalsukan kemarahan yg ada bukan mudah membuang kebencian yg org laen ukirkan dijiwa...
benci itu yg aku lakukan tiap kali hati aku disakiti x kira oleh kekasih atau keluarga sendiri atau kononnya kawan sejati.. dendam tak mudah untuk menghapuskan dendam sehingga tangan dan kaki sendiri kesakitan akibat menghapuskan dendam...
sekali kau mengukirkn sakit dijiwa makanya kau terima kebenciaan dari aku... itulah yg sering aku ungkapkan dlm hati jiwa ada sesiapa yg menyakiti diri ini...

0 ulasan: