Blogger Templates

sayang_pink143@yahoo.com

sayang_pink143@yahoo.com

Monday, December 8, 2014

gincu dan aku

ok nampak x tajuk kat atas tu... yehaaaa aku dan lipstik atau gincu x dpt dipisahkan umpama ombak dan pantai.... akulah penjual lipstik dan aku lah peminat lipstik... aku suka warna laen dari yg lain... nak tahu yang mana aku suka? yehaaaaa
okay ini warna drakula maybe.. aku suka atlist nampak aku garang ahhaahahaha
warna nie buat aku cover cun walau x cun hahaha
yang ini sentiasa aku guna sebab warna dia natural jerkkk
jenama menow x pernah menghampakan aku sebenarnya
yang ini bukan sekadar lawa dan melembapkan tapi ianya wangi maaaaaaaa bukan aku sahaja yang peminat lipstik lagi2 jenama menow. aku juga berkongsi dgn kakak tersayang aku (bukan kakak sebenar) iaitu kak elly aka mak buyong...
inilah dia kak elly akak mak buyong.... sebenarnya nak bagitau dia yang aku rindu dia yehaaaa #okay nak sambung kerja bye

0 ulasan: