Blogger Templates

sayang_pink143@yahoo.com

sayang_pink143@yahoo.com

Wednesday, December 10, 2014

saya insan biasa....

yehaaaaa saya lagi saya lagi lagi lagi saya.... mcm bosan x... ok kali nie xde pic saya okay.. post kali nie just nak bagitau apa yg biasa sangat tentang saya...
tadaaaa wangian dan losyen badan or tangan yang sangat biasa.... dari kecil saya dibiasakan dgn memakai loyen babygohn dari kecik ok.. so bila rasa nak stop x smpai sebulan kulit tapak tangan sy dan kaki sy menjadi nipis kembang dan mengelupas.. so smpai skrg x leh nk stop... dan minyak rambut pun sy gunakan babygohn hehehe mcm budak kecikkn kan kan tp harga pun murah n berbaloi kot.. about wangian just RM3.60 sahaja x smpai RM5 pun... nampak x kebiasaan saya tu.... sy x perlu memahal dalam menjaga wagian or kelembutan.... itulah saya.. kalau ada yg ckp sy nie hidup mewah itu hanya gossip murahan (cehhh ertis ker) sy hanya pakai brgan murah... kalau ada harga brgn RM1 pun kalau berbaloi sy guna k.. standard sy pasar malam sahaja.. sesekali ada juga nk beli brgn mahal tp ikut kemampuan sy lah... #kerja kerja kerja.. tq sudi baca #bye #assalammualaikum

0 ulasan: